We’ve updated our Privacy Policy, which can be viewed by clicking on our Privacy Policy. By accepting, you agree to the terms and conditions of the use of the website لقد قمنا بتحديث سياسة الخصوصية والتي يمكن الاطلاع عليها بالضغط على سياسة الخصوصية. بالضغط على زر القبول فأنت موافق على الشروط والأحكام لاستخدام هذا الموقع

Accept & Close                القبول و الإغلاق

 
Disclaimer of Warranties

1. DISCLAIMER OF WARRANTIES

You acknowledge that EEC and their Affiliates cannot guarantee that the Website is virus-free and other destructive virus codes, hence you shall be responsible for using sufficient anti-virus and data protection. EEC and their Affiliates shall not be liable for any loss and damages caused by viruses attack or any other harmful technological material that may infect your computer or technological devices and equipment or any other material caused by the use of the website or any other services that are provided by or linked to the website.

1. عدم وجود ضمانات

إنك تقر بأن شركة إعمار المدينة الاقتصادية والشركات التابعة لها لا تمنحك أي ضمان بأن الموقع خالي من أي فيروس أو أي من الشفرات الفيروسية المدمرة الأخرى وبالتالي فإنك مسؤول عن استخدام ما يكفي لمكافحة الفيروسات وحماية البيانات. كما لن تكون شركة إعمار المدينة الاقتصادية والشركات التابعة لها مسؤولة عن أي خسارة أو أضرار تسببها مهاجمة الفيروسات أو أي مادة تكنولوجية أخرى ضارة قد تصيب جهاز الكمبيوتر الخاص بك أو الأجهزة التكنولوجية والمعدات أو أي مواد أخرى ناجمة عن استخدام الموقع أو أي من الخدمات الأخرى التي يتم توفيرها من قبل أو ترتبط بالموقع.

Using the Website and its contents and any services provided by the Website is at your own risk, all the services, contents, and items obtained from the Website beingprovided as available and “As Is” basis, without promising any warranties either implied or expressed. There are no warranties provided in regards to the completeness, reliability security, quality, and accuracy of the Website, or its services or its contents accuracy, reliability, and its defect-free, neither EEC, or any of its affiliates, employees or representatives guarantees the efficiency of the Website as mentioned above, which is inclusive of the pictures and actual condition of the property or unit posted or broadcasted on the Website.

يكون استخدام الموقع ومحتوياته وأية من الخدمات التي يقدمها الموقع على مسؤوليتك الخاصة كما يتم توفير كافة الخدمات والمحتويات، والمواد التي يتم الحصول عليها من الموقع "كما هي"، من دون تقديم أي ضمانات سواء كانت ضمنية أو صراحة. ولا توجد أي ضمانات مقدمة فيما يخص اكتمال أو أمن الموثوقية أو جودة أو دقة الموقع، أو خدماته أو دقة محتوياته، أو موثوقيته أو خلوه من العيوب،كما لا تضمن شركة إعمار المدينة الاقتصادية أو أي من الشركات التابعة لها أو موظفيها أو ممثليها كفاءة الموقع كما ذكر أعلاه ويشمل ذلك صور وحالة العقار أو العين المعلن عنها أو المطروحة في الموقع الالكتروني.

All dimensions, pictures, and drawingson the website are approximate and are for illustrative and demonstration purposes only and not reflect the actual state of the mentioned above.

جميع الرسومات والأبعاد والصور الموجودة في الموقع الإلكتروني تمت بشكل استرشادي تقريبي وهي لغرض العرض فقط ولا تعكس الواقع الفعلي.

EEC reserves the right to revise the floor plans and any features, materials, dimensions, drawings and facilities without notice.

تحتفظ شركة إعمار المدينة الاقتصادية بحق إجراء تغيير على المخطط الرئيسي وأي محتويات، مواد، أبعاد، الرسومات والمرافق دون إعلان مسبق.

EEC hereby disclaims all warranties of any kind, expressed or implied, including but not limiting to any warranties of non-infringement. 

تخلي شركة إعمار المدينة الاقتصادية بموجب هذه الوثيقة مسؤوليتها عن كافة الضمانات والمسئولية من أي نوع، صراحة أو ضمنا، بما في ذلك، على سبيل المثال وليس الحصر، أي ضمانات أو مسئولية تتعلق بعدم التعدي على حقوق الآخرين. 

2. INDEMNITY  

You hereby agree to defend, indemnify, and hold harmless EEC and all of its Affiliates, representatives, agents, and employees from any and all liabilities, including attorneys’ fees and costs, incurred in connection with any claim arising from any breach by you of these Terms and Conditions. You agree to cooperate fully in the defense of any such claim arising out from breach of these Terms and Conditions, and any use of the information obtained from the Website. EEC reserves the right to assume the exclusive defense and control of any matter otherwise subject to indemnification by you.

2. الحماية والتعويض  

إنك توافق بموجب هذه الوثيقة على الدفاع عن، وإخلاء طرف شركة إعمار المدينة الاقتصادية وحمايتها وجميع الشركات التابعة لها، وممثليها ووكلائها والموظفين التابعين لها من أي وجميع الالتزامات، بما في ذلك أتعاب المحاماة والتكاليف، التي يتم تكبدها فيما يتعلق بأي مطالبة تنشأ عن أي خرق من قبلك لهذه الأحكام والشروط. كما إنك توافق على التعاون الكامل في الدفاع ضد تلك المطالبات الناشئة عن الإخلال بهذه الشروط والأحكام، وأي استخدام للمعلومات التي يتم الحصول عليها من الموقع. تحتفظ شركة إعمار المدينة الاقتصادية بحق تولي الدفاع الحصري والتحكم في أي مسألة أخرى تخضع للتعويض من قبلك.

3. LIMITATION OF LIABILITY

In no event will EEC or its Affiliates or its employees be liable for any incidental, indirect, special, punitive, exemplary, or consequential damages, arising out of your use of or inability to use the Website, or any link linked to the Website, any content of the Website, any services or information obtained from the Website, including without limitation, loss of revenue or anticipated profits, loss of goodwill, loss of business, loss of data, computer failure or malfunction, or any other damages even if foreseeable. This clause does not affect any liability which cannot be limited by applicable laws

3. تحديد المسؤولية  

لن تكون شركة إعمار المدينة الاقتصادية او الشركات التابعة لها أو موظفيها بأي حال من الأحوال مسؤولة عن أي أضرار عرضية أو غير مباشرة أو خاصة أو عقابية أو تحذيرية أو تبعية تنشأ عن استخدامك أو عدم القدرة على استخدام الموقع، أو أي صلة ربط بهذا الموقع، أو أي محتوى في هذا الموقع الإلكتروني، أو أي خدمات أو معلومات يتم الحصول عليها من الموقع، بما في ذلك على سبيل المثال وليس الحصر، فقدان الدخل أو الأرباح المتوقعة، أو فقدان السمعة أو ضياع العمل أو ضياع البيانات، أو تعطل الكمبيوتر أو أي خلل، أو أضرار أخرى حتى وإن كانت متوقعة. لا يؤثر هذا البند على أي مسؤولية لا يمكن تقييدها بموجب القوانين المعمول بها.